سوالات پرکاربرد

 

سهدا چیست؟

سامانه هوشمند درمان ایران
ماموریت ما به سادگی، سلامتی است. با ایجاد پلی ایمن و مستحکم، بیماران و مراکز درمانی کشورمان را به هم متصل کرده و با کمک تکنولوژی آن‌ها را در مسیر ارائه و دریافت خدمت همراهی کنیم.
مزیت استفاده از سهدا چیست؟
رابط کاربری و دسترسی آسان، تعرفه‌های مشخص درمان، ارائه تسهیلات درمان، تسهیل روند درمان، دسترسی به بیماران و ارتباط با مراجعه‌ کنندگان در پیام‌رسان سهدا
راه‌های ارتباطی با سامانه سهدا چیست؟
مرکز تماس : 02191301532
ایمیل سهدا : info@sahda.ir
فیلم آموزشی درخصوص نحوه استفاده از سامانه سهدا وجود دارد؟
از طریق لینک زیر می‌توانید به فیلم آموزشی دسترسی پیدا کنید:
https://sahda.ir
چگونه میتوانم از مراکز در سهدا پذیرش بگیرم؟
با جستجوی دسته‌بندی مورد نیاز خود می‌توانید مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید و با زدن دکمه درخواست پذیرش صفحه درخواست برای شما باز می‌شود:
با انتخاب تاریخ و محدود زمان پذیرش و یا زدن گزینه انتخاب زمان توسط مرکز ( معمولا اولین زمان خالی آن مرکز به شما اختصاص داده می‌شود)، همچنین درصورت نیاز به توضیح مختصری از شرح حال خود می‌توانید در قسمت شرح حال برای مرکز یادداشت بنویسید، سپس با زدن دکمه ارسال درخواست، درخواست پذیرش خود را برای مرکز ارسال کنید.
تا چه زمانی میتوانم درخواست پذیرش خود را لغو کنم؟
پس از ارسال درخواست تا زمانی که مرکز مورد نظر هنوز درخواست شما را تایید نکرده است و زمانی برای مراجعه درنظر گرفته نشده است می‌توانید از طریق دکمه لغو درخواست، پذیرش خود را کنسل کنید.
چگونه میتوانم از پیام‌رسان سهدا استفاده کنم؟
درصورت ارسال درخواست پذیرش برای مرکز و تایید مرکز و مشخص نمودن زمان مراجعه برای شما، پیام‌رسان اختصاصا جهت ارتباط، میان شما و مرکز فعال می‌شود، و تا زمان پایان پذیرش فعال می‌باشد.
چقدر زمان میبرد تا مرکز درخواست پذیرش من را پاسخ دهد؟
درصورتیکه یک مرکز آنلاین و آماده پذیرش باشد، شما می‌توانید درخواست پذیرش خود را ارسال کنید و مرکز موظف است در بازه 24 ساعت درخواست شما را تعیین تکلیف کند.
تعرفه خدمات در تمام مراکز سهدا در استان یکسان است؟
تمام خدمات ارائه شده در مراکز سهدا دارای تعرفه درمان مشخص و براساس نرخ مصوب قیمت‌گذاری شده‌اند، لذا پرداخت صورتحساب فقط از طریق کیف پول سلامت سهدا دارای اعتبار و قابل پیگیری می‌باشد، در غیر اینصورت مسئولیت درخواست هرگونه وجه اضافی از طرف مرکز متوجه طرفین می‌باشد.
درصورتیکه صورتحساب به هر دلیلی اشتباها پرداخت شد چه کاری انجام دهم؟
می‌توانید با مرکز و یا پشتیبانی سهدا مورد خود را مطرح کنید، ضمنا درصورت حذف صورتحساب از طرف مرکز، مبلغ پرداخت شده به کیف پول سلامت شما بازگردانده می‌شود.
سوابق مراجعات قبلی خود را از چه طریقی می‌توانم پیگیری کنم؟
لیست مراجعات قبلی خود و روند آن را می‌توانید از صفحه مراجعات پیگیری نمایید، همچنین اگر پذیرش فعالی داشته باشید اعلانات مربوط به آن در صفحه اصلی برای شما نمایش داده می‌شود.
نمیتوانم دسته‌بندی مورد نظر خود را پیدا کنم.
از طریق جستجو نام پزشک، مرکز مورد نظر، بیماری و یا هشتگ می‌توانید مراکز مرتبط با نیاز خود و یا مراکزی که خدمات مورد نیاز شما را ارائه می‌دهند پیدا کنید.
درخواست پذیرش هزینه جداگانه برای من دارد؟
خیر، درخواست پذیرش در سامانه سهدا رایگان بوده و هزینه‌ای که پس از تایید درخواست پذیرش پرداخت می‌کنید، مربوط به ارائه خدمت توسط آن مرکز می‌باشد.
چگونه به عنوان یک مرکز در سهدا ثبت‌نام کنم؟

برای ثبت‌نام مرکز خود می‌توانید از طریق لینک زیر اپ مربوط به مراکز را دانلود و اطلاعات مرکز خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است جهت عضویت در سهدا لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

ثبت نام مرکز